GlobKurier - E-commerce
  1. e-Mag
GlobKurier - E-commerce
  • Strona Główna
  • Shoper
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz pojedynczego zamówienia
    • 4. Multiwysyłki
    • 5. ChangeLog
  • Shopify
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz zamówienia
    • 4. ChangeLog
  • e-Mag
    • 1. Instalacja i konfiguracja wtyczki
    • 2. ChangeLog
  • Baselinker
    • 1. Aktywacja integracji
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Rozwiązywanie problemów
  • Woocommerce/Wordpress
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  • Prestashop
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  1. e-Mag

1. Instalacja i konfiguracja wtyczki

Wymagania wstępne#

Przed rozpoczęciem procesu instalacji wtyczki GlobKurier x eMag upewnij się, że posiadasz:
Aktywne konto firmowe na platformie Globkurier.pl
Sklep internetowy działający na platformie eMag.
Uprawnienia administratora do panelu eMag
Aktualne dane logowania do systemu GlobKurier
Aby założyć konto firmowe na platformie Globkurier.pl, należy przejść na stronę https://www.globkurier.pl/register
Ważne
Adres podany w tej konfiguracji jest adresem, na który będzie zamawiany podjazd kuriera.
Faktura za przesyłki będzie wystawiana zawsze na dane zleceniodawcy, które można ustawić w panelu Globkurier https://www.globkurier.pl/dashboard/panel/user
Faktura zbiorcza z płatnością odroczoną jest dostępna wyłącznie po wcześniejszej aktywacji przez dział obsługi klienta Globkurier.

Dostęp do panelu konfiguracyjnego#

Jak podłączyć zewnętrzną usługę kurierską w swoim koncie sprzedawcy
1.
Przejdź do Centrum Wiadomości.
2.
Napisz wiadomość do supportu, że chcesz podłączyć zewnętrzne usługi kurierskie.
Poproś konkretnie o dodanie opcji „external AWB to order”.
(Przykładowy tekst wiadomości poniżej)
emag1.png
Support umożliwi dodanie zewnętrznej aplikacji, dzięki czemu będziesz mógł obsługiwać przesyłki własnym kurierem przez API.
3.
Gdy support uruchomi funkcję:
• Zaloguj się na swoje konto GlobKurier.
• Przejdź do E-commerce → Dodaj integrację.
• Wybierz „eMag” z listy.
emag2.png
4. Po aktywacji integracji zamówienia z eMag będą widoczne bezpośrednio w aplikacji GlobKurier.
Możesz nadawać przesyłki do Rumunii prosto z aplikacji.
Wyświetlane będą wówczas tylko firmy kurierskie realizujące wysyłki do Rumunii, co ułatwia wybór i eliminuje pomyłki.
emag3.png
5.
Zamówienia będą również widoczne w panelu eMaga:
emag4.png
Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Skontaktuj się z naszym zespołem technicznym: integracje@globkurier.pl
Modified at 2025-10-08 12:21:56
Previous
4. ChangeLog
Next
2. ChangeLog
Built with