GlobKurier - E-commerce
  1. Baselinker
GlobKurier - E-commerce
  • Strona Główna
  • Shoper
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz pojedynczego zamówienia
    • 4. Multiwysyłki
    • 5. ChangeLog
  • Shopify
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz zamówienia
    • 4. ChangeLog
  • e-Mag
    • 1. Instalacja i konfiguracja wtyczki
    • 2. ChangeLog
  • Baselinker
    • 1. Aktywacja integracji
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Rozwiązywanie problemów
  • Woocommerce/Wordpress
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  • Prestashop
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  1. Baselinker

4. Rozwiązywanie problemów

Rozwiązywanie problemów#

Jeśli napotkasz problemy podczas aktywacji lub konfiguracji integracji:
Upewnij się, że dane logowania do konta Globkurier są poprawne i aktualne
Sprawdź, czy Twoje konto Globkurier posiada wystarczające saldo do realizacji operacji
Zweryfikuj, czy wszystkie wymagane pola w konfiguracji zostały poprawnie wypełnione
Odśwież stronę i spróbuj ponownie wykonać operację
Pamiętaj, że niektóre funkcje integracji mogą wymagać odpowiedniego pakietu usług w Baselinker. Upewnij się, że Twój plan abonamentowy obejmuje integracje z systemami kurierskimi.
Wsparcie techniczne dotyczące działania integracji Baselinker x Globkurier jest realizowane przez zespół pomocy technicznej Baselinker. W przypadku problemów technicznych z samą integracją, skontaktuj się z supportem Baselinker.

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia związanego z usługami Globkurier? Skontaktuj się z naszym zespołem: integracje@globkurier.pl
Modified at 2025-05-27 08:57:20
Previous
3. Korzystanie z integracji
Next
1. Instalacja wtyczki
Built with