GlobKurier - E-commerce
  1. Prestashop
GlobKurier - E-commerce
  • Strona Główna
  • Shoper
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz pojedynczego zamówienia
    • 4. Multiwysyłki
    • 5. ChangeLog
  • Shopify
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Formularz zamówienia
    • 4. ChangeLog
  • e-Mag
    • 1. Instalacja i konfiguracja wtyczki
    • 2. ChangeLog
  • Baselinker
    • 1. Aktywacja integracji
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Rozwiązywanie problemów
  • Woocommerce/Wordpress
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  • Prestashop
    • 1. Instalacja wtyczki
    • 2. Konfiguracja
    • 3. Korzystanie z integracji
    • 4. Zarządzanie przesyłkami
    • 5. ChangeLog
  1. Prestashop

2. Konfiguracja

Pierwsza konfiguracja#

Dostęp do panelu konfiguracyjnego#

Panel konfiguracyjny jest dostępny po przejściu do sekcji GLOBKURIER w menu bocznym PrestaShop, a następnie wybraniu opcji Konfiguracja.

Konfiguracja podstawowych ustawień#

W formularzu konfiguracyjnym należy wypełnić następujące sekcje zgodnie z numeracją:
CleanShot 2025-05-28 at 11.28.57.png
Konfiguracja podzielona jest na dwie główne sekcje:
1.
Domyślny adres nadania - uzupełnij wszystkie pola adresu nadawcy:
Nazwa firmy
Imię i nazwisko osoby kontaktowej
Ulica i numer domu
Numer lokalu (jeśli dotyczy)
Miasto i kod pocztowy
Państwo (domyślnie Poland)
E-mail i numer telefonu
Adres podany w tej konfiguracji jest adresem, na który będzie zamawiany podjazd kuriera.
Faktura za przesyłki będzie wystawiana zawsze na dane zleceniodawcy, które można ustawić w panelu Globkurier https://www.globkurier.pl/dashboard/panel/user
2.
Domyślne parametry przesyłki - określ standardowe wymiary i zawartość:
Waga (w kg)
Szerokość (cm)
Wysokość (cm)
Głębokość (cm)
Zawartość przesyłki
3.
Przewoźnik - kliknij przycisk Wybierz aby ustawić domyślnego przewoźnika
4.
Numer konta bankowego do pobrań - wprowadź dane konta do obsługi przesyłek za pobranie (opcjonalnie):
Numer konta w formacie IBAN
Nazwa właściciela rachunku
Ulica właściciela rachunku
Kod pocztowy i miejscowość właściciela rachunku
5.
Płatność - wybierz domyślny sposób płatności z listy rozwijanej (np. Prepaid, Faktura odroczona)
6.
Google Maps API - wprowadź klucz API do wyświetlania map punktów odbioru (opcjonalnie) wraz z przyciskiem CACHE POINTS FOR WHOLE COUNTRY

Konfiguracja obsługi automatów i punktów odbioru#

7.
Włącz obsługę paczkomatów InPost - zaznacz opcję Tak aby aktywować obsługę paczkomatów i wybierz przewoźnika do obsługi paczkomatów InPost z listy rozwijanej (np. Inpost Paczkomat)
8.
Podaj kod domyślnego paczkomatu nadawczego - wprowadź kod punktu nadawczego (opcjonalnie)
Podobnie skonfiguruj obsługę innych przewoźników:
Włącz obsługę Orlen Paczka i wybierz przewoźnika
Włącz obsługę Poczta48 OWP
Włącz obsługę DPD Pickup i wybierz przewoźnika
Po skonfigurowaniu wszystkich opcji kliknij przycisk Zapisz w dolnej części strony.

Potrzebujesz dodatkowego wsparcia? Skontaktuj się z naszym zespołem technicznym: integracje@globkurier.pl
Modified at 2025-05-29 18:48:40
Previous
1. Instalacja wtyczki
Next
3. Korzystanie z integracji
Built with